ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

21 July 2009

Άνοιξης ξεχωριστό λουλούδι

Άνοιξης ξεχωριστό λουλούδι ,
μικρό γλυκό μου αγγελούδι ,
έμπνευση είσαι για τραγούδι .
Στα μαλλιά σου κορδελάκι ,
όμορφο μου πλασματάκι ,
ξανθό αθώο κοριτσάκι .
Σαν Ήλιου λαμπερή ακτίνα ,
θα μας δείχνεις όλα εκείνα ,
που μας λείπαν Βαλεντίνα .
Με παιδικά σκιρτήματα ,
θάλασσας ήπια κύματα ,
θα δίνεις εσύ μηνύματα .
Για αγκαλιά φτεροκοπάς ,
το χαμόγελο πάντα σκορπάς ,
αδιάκριτα όλους αγαπάς .
Πάντα θα ζεις καλά με μας ,
την διάθεση μην χαλάς ,
Ευτυχισμένη να γελάς .
Θάναι η ζωή σου μέλι
σε προσέχουνε αγγέλοι ,
καθόλου να μην σε μέλλει .
Τίποτε δεν θα σου λείπει ,
οπως και της καρδιάς οι κτύποι ,
η χαρά θα σου ανήκει .
Μόνο αγάπη εσύ προσφέρεις ,
ποτέ σου δεν θα υποφέρεις ,
Αυτό μοναχά να ξέρεις .
είσαι μοναδική εμπειρία ,
Δώρο ζωής θεού ευλογία ,
που δεν θα’χει άλλη καμία .
Πιστεύω μόνο σε σένα ,
μεσ’στο γαλάζιο σου το βλέμμα ,
μου φαίνονται όλα ψέμα .
Λάμπεις αληθινά γλυκούλα ,
για μας ξεχωριστή ψυχούλα ,
για πάντα αγαπούλα .

Αφιερωμένο με όλη μου την αγάπη στην αδελφότεκνη μου Βαλεντίνα 07/07/2009

1 comment: