ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

8 May 2010

Να βρεις για μένα χρόνο


Πες μου μαμά ποσά λεφτά πληρώνεσαι την ώρα
αν φτάνουν όσα φύλαξα να σου τα δώσω όλα
λίγο να είμαστε μαζί ίσως με αυτά σε πείσω
μαζί σου όμορφες στιγμές θέλω εγώ να ζήσω

Ξυπνάς απο το χάραμα και τρέχεις σαν την σφαίρα
πας το ψυγείο εντολές αφήνεις για την μέρα
τι να σου να κάμει η μαυρού, να την καθοδηγήσεις
να με βάλει ύπνο νωρίς , γιατί μπορεί ν’ αργήσεις

Θέλω να σε έχω δίπλα μου μαζί να περπατούμε
σ’ένα τραπέζι μια φορά να τρώμε να γελούμε
εμείς οι δυο να παίζουμε και να σε αγκλαλιάζω
να σε στολίζω με φιλια ,γλύκα!να σε φωνάζω

Έλα έστω και μια φορά εσύ όταν σχολάσω
αντάμα σπίτι να με πας μαζί σου να διαβάσω
πάρε με και για παγωτό να παίξουμε στον κήπο
γράψε πας στο γραφείο σου τ’ απόγευμα θα λείπω

Παιχνίδια ρούχα ακριβά όλο μου αγοράζεις
την ευτυχία την χαρά δεν μου εξαγοράζεις
αφού μου έδωσες ζωή ένα ζητάω μόνο
παρακαλώ μην με ξεχνάς να βρεις για μένα χρόνο

Θουκής 8/5/2010 Αφιερωμένο σε όλες τις μανούλες
που γιορτάζουν σήμερα την μέρα της μάνας

1 comment:

  1. Tέλειο για την σημερινή μέρα!!

    ReplyDelete