ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

14 November 2010

Είμαι παλιάς κκελλές

Λαλούν είμαι παλιάς κκελλές , λαλούν με τζιαι αρχαίο
διότι πάντα εκτιμώ ,το πρέπον τζιαι τ΄ ωραίο
το αίσθημα την λογική , να μεν βάλλει που κάτω
τζι΄αξίες τζιαι παράδοση , να πάσιν εις τον πάτο
στον σεβασμό στην ηθική , άριστα πάντα βάλλω
στο μέτρο για το κάθε τι,τζιαι το καπέλο βκάλλω
Είπαν με ΄πισθοδρομικόν , τζιαι καθυστερημένον
πως ζιώ εις τον μεσαίωνα ,με το μυαλό ληγμένον
χωρίς καμιά εξέλιξη , χωρίς να προχωρήσω
τζιαι τα κακά άλλων χωρών, να τα υιοθετήσω
Καλλύττερα σσίλιες φορές, να ΄μαι ότι λαλούσιν
παρά ούλλοι στην ράσσιην μου , με χάζι να γελούσιν
Το όνομα μου θέλω το , άσπρο σαν το πεζούνι
πίσω μου να μέν ψιουψιουρούν, αντάν κλώσω καντούνι
Το μέτωπο μου ναν΄ ψηλά , τζι΄ οϊ σιυφτός να ρέσσω
να με βαρά η αντροπή , τζιαι να μηνίσκω έσσω

Θουκής 14 Νοεμβρίου 2010

No comments:

Post a Comment