ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

7 March 2011

Νεκατσιώ με


Παρακαλώ σε πλάστη μου, εμένα να΄ ξορίσεις
Σ΄ άλλο πλανήτη μακριά, πάρε  με να μ΄ αφήσεις
Γιατί στον κόσμο προκαλώ, την απειλή , τον τρόμο
Θωρού  με πουρίζουν με , τζιαι πιάνουν άλλο δρόμο
Νομίζουν είμαι εκπομπή , μ΄ αντινακτές πατάτες
Αν αναφέρω τίποτε, λαλούν μου εφαάτες
Ένας στον άλλον ψιουψιουρά , άμπας τζιαι ππέσει θύμα
Να γλέπετε να σσιέπετε , να μεν του γράψω πoίμα
Αρκέψαν τζιαι ΄ποφεύκουν με, σαν να΄μαι κόλασή τους
Γνωστοί μου φίλοι,  συγγενείς , με τρέμει η ψυσσιή τους
Θέλουν να με φιμώσουσιν , τα σιέρκα να μου δείσουν
Να μεν μπορώ να εκφραστώ, την σκέψη να μου σβήσουν
Τα νέα τζιαι τα΄πίκαιρα , να μεν ξανασυντάξω
Την έμμετρη την κριτική , που μένα να πετάξω
Τες χειροπέδες βάρμουτες , αμέσως αστυνόμε
Αφού ούλλοι φοούνται μαι , τζιαι γιώνι νεκατσιώ με

Θουκής 5 Μαρτίου 2011

No comments:

Post a Comment