ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

4 May 2011

Εν ν΄ αγοράσω Μερσεντές


Εν ν΄αγοράσω Μερσεντές , να βκαίνω εις την πιάτσαν,
Στην ψευτοκοινωνία μας , να κάμω νέα φάτσαν.
Ούλλοι να με προσέχουσιν , προπάντος οι κορούες,
Να μεν μου ξαναπαίξουσιν ,  πίσω μου τες  πουρούες.
Μπρός μου να παλλουκώνουσιν , τζιαι να μου κάμνουν πάνταν,
Τζι΄ εγιώ να τους χαμογελώ ,  σαν τον θουκήν τον μάγκαν.
Αφού το παραδέχομαι , είμαι τζι΄ εγιώ Κυπραίος,
Τζι΄ επίδειξη αρέσκει μου , να φαίνουμαι ωραίος.
Θα βάλω έσσω  γερμανόν ,  ευτύς να ησυχάσω,
Τζιαι  ηλεκτρονικό κλειδί , στο σιέριν μου να πιάσω.
Θα βάλλω το κουστούμι μου, με κλαδωτήν γρεβάταν,
Τζι΄ούλλο  εν ΄ να  δκιανεύκουμαι , εις των καφέ την στράταν.
Να βκεί τζιαι  η αξία μου , που τρία εις το δέκα,
Να γίνω πιό ελκυστικός, για να ΄βρω τζιαι  γεναίκα.
Μα ΄σσιεί μιάν  λεπτομέρεια  ,που πρέπει να φροντίσω,
Χρειάζομαι τζιαι  τα λεφτά , τ΄ όνειρο να το ζήσω.
Γι αυτό θα κάμω δάνειο , παλιά τέχνη δική μας,
Βάλλοντας  δκυό υπογραφές,  στην συνεργατική μας.
Θουκής Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

4 comments:

  1. Βρακάδες κοντοπόδαροι...

    ReplyDelete
  2. takeiteasy Γελούσα όταν το έγραφα αλλά γέλασα από καρδιάς με το σχόλιο σου .....Βρακάδες κοντοπόδαροι

    ReplyDelete
  3. Γιώργο χαιρετώ. Στα βιβλία που έχει γράψει ο Γ. Μικελλίδης, δεν θυμούμαι τον τίτλο, αναφερόταν για την περίοδο της χρηματιστηριακής απάτης στα "Λογιστούθκια με τα Μερσεντούθκια" που καταστρέψαν πολλά σπίτια στην Κύπρο. Μιά άλλη γωνία θεώρησης αλλά με το ίδιο αντικείμενο - δείγμα γελοίας καταξίωσης.

    ReplyDelete
  4. Χαχαχα
    Πολλά ωραίος!

    ReplyDelete