ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

28 November 2011

Ψεύτικες αγκάλες


Μάνα μου εμεγάλωσα , τζιαι κόφκει πιόν ο νους μου
Χωρίς τον σίουρο ππαρά , οι έρωτες περνούν μου
Θα έβρω ένα πρίγκιπα , κατά παραγγελίαν
Σ΄ούλλα τα μέσα που μπορώ , θα βάλω αγγελίαν
Ζητείται ένας ώριμος , μάλιστα επειγόντως
Δίπλα μου να σταθεί γαμπρός , να ΄σσιει το χρήμα όντως
Θέλω ΄να άντρα έσσω μου , να μεν τον πιάννει η κρίση
Νάκκον να είναι στην δουλειά, άγχος να μεν του τζίσει
Να είναι κυβερνητικός , ας είναι τζιαι κλητήρας
Να μου λαλεί πως μ΄αγαπά , να μεν εν προικοθήρας
Μπορεί ναν΄ αστυνομικός , δάσκαλος μαραθεύτης
Αν έχω τζιαι προτίμηση , ας εν τζιαι  πυροσβέστης
Δεν θέλω κτίστη , καλουψιή, γι΄ άνεργο πτυχιούχο
Μ΄ αβέβαιο εισόδημα ,με δίχα μάρκες ρούχο
Θέλω μια πλούσια ζωή , να με ζηλεύουν άλλες
Τζι΄ οἵ αγάπες τζι΄ έρωτες , τζιαι ψεύτικες αγκάλες


Θουκής 18 Νοεμβρίου 2011

No comments:

Post a Comment