ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

12 August 2011

Σαν το Γαούριν

Σαν τον Φαρούκ τον Βασιλιά , σκορπά  τα τζιαι  ΄γοράζει
κάμνει  μας τζιαι το σσιόου του
δουλεύκουσιν  για ΄λλόου του
tζιαι  πόσα εν τον  νοιάζει

Δκυό  Γαουρκών το άσιερον , να βάλει  δεν ξορτώνει
τζιαι όμως καταφέρνει τα
τζιαι τζιάπα  πάντα παίρνει τα
τζι΄η   πούνγκα το΄ν φτζιορώνει


Ποιόν  εν  πον  τούντο  μυστικό , που κρύφκεται στ΄ αλήθκεια
σαν ήτουν κώλος τίτσιρος
άξιππα  γίνει  ζίζηρος
με τα πολλά ταξίδκια

Ρώτησα κάποιους πιο παλιούς ,για να μ΄ ανάψουν  φώτα
πως  τζιαι τα βρίσκει  ρόδινα
τζιαι την περνά ανώδυνα
ζωή  που λεν τζιαι κότα;

Τζι΄ είπαν μου ότι οι παλιοί ,  κρατούσαν κομπολόγια
σαράντα μέρες  νήστεφκαν
στον νουν τους  εμαείρευκαν
τούντα σοφά τα λόγια

Άδρωπος  πον  αντρέπεται ,  ο κόσμος εν δικός του
σαν το γαούριν  φέρεται
τζι΄αν  συμφέρει  σέβεται
όποιον  θωρεί ομπρός του

http://www.youtube.com/watch?v=qFhU5hMDlg0&feature=related

Θουκής 12 Αυγούστου 2011


1 comment:

  1. Κλαίει ο γέρο-γαϊδαράκος
    μέ παράπονο πολύ
    Γιατί άνθρωπο τόν είπαν
    καί είν' μεγάλη προσβολή

    Στά βαθειά τά γηρατειά του
    άνθρωπο νά τόν ειπούνε...
    Πώς τή λέν' τέτοια κουβέντα
    δίχως νά τόν λυπηθούνε

    Κλαίει ο γέρο-γαϊδαράκος
    μέ παράπονο πολύ,
    Λέει στ' αναφυλλητά του
    μέ σπαραχτική φωνή,

    «Ανθρωπος εγώ δέν είμαι
    καί μπορώ νά τ' αποδείξω
    Αντικλείδια εγώ δέ φτιάχνω
    Δέν μπορώ νά διαρρήξω

    Τά παιδιά μου δέν τά δέρνω
    δέν μισώ δέν κοροϊδεύω
    Δέν μετέχω σέ απάτες
    δέν σκοτώνω δέν ληστεύω

    Εγώ δέν κάνω ατιμίες
    ούτε σαμποτάζ καί φόνους
    Στυγερές δολοφονίες
    δέν πρόδιδω εγώ τούς νόμους

    Ολα αυτά νά τά σκεφθήτε
    γιατί λάθος έχει γίνει
    Είμαι γνήσιο γαϊδούρι...
    άνθρωπος δέν έχω γίνει!

    ReplyDelete