ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

9 September 2011

Η Βέσπα




Θα ΄φήκω τ΄αυτοκίνητο , τζιαι βέσπα εν να πιάσω
Που τα πολλά τα έξοδα , να ΄βρώ παμόν να πνάσω
Μας φάαν τ΄ αυτοκίνητα , τα καύσιμα ακριβώσαν
Τα σπάσματα τζι΄ οι άδειες , πολλά μας χαντακώσαν
Γι΄ αυτόν το αποφάσισα , τ΄ αμάξι θα παρκάρω
Για μέσον οίκονομικό , δικύκλο θα γουστάρω
Να κάθομαι στην βέσπα μου , να νιώθω τ΄αερούδιν
Τζιαι τ΄ άγχος από μέσα μου , να σβήνει με τραγούδι
Να βάλλω τζιαι το ταίρι μου , να με βαστά στην μέση
Σφικτά να πιάνει πάνω μου , που φον αμπά τζιαι ππέσει
Τζιαι δώστου άσκεφτα γυρούς , μ΄ έξοα κάτι ρέστα
Τζιαι δκυό ναν΄ οι αγάπες μου , εσούνι τζιαι η βέσπα

Θουκής 9 Σεπτεμβρίου 2011

1 comment:

  1. ´Η βεσπα εν πολλά καλή εν τζιαι οικονομία
    μα έτσι ούλλοι που βουρουν εν άλλη ιστορία
    Η βέσπα εν όπως το αυκόν στην πέτραν σαν φατσιήσει
    η σαν η πέτρα του φακκά εν προκειται να ζήσει
    Για τούτο σκεφτουτο καλα καλλύττερα γαούρι
    τον ξηχασμένο σιερκά τζιαι για τους ξένους γούρι .περίπατο να τους φακκάς τζιεικάτω στο λιμάνι
    τζιάλλη δουλειαν εμ πο θελεις .κερτησιμιά καπάλι

    ReplyDelete