ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

4 September 2009

Πολιτικοί πρόσφυγες


Σήμερα πήα τράπεζα , ρουτίνα της δουλειά μου
Να καταθέσω τα λεφτά , μπάς τζι’ εύρω τον πελά μου
Τζι’ έρτουν πίσω επιταγές , με κάμποσα λαπόρτα
Μα σιάστικα συνωστισμό , τζιαι την ουρά στην πόρτα .
Εστάχηκα τζιαι έχασκα , κρατώντας την σειρά μου
τσιέκια να κάμνουν μετρητά, ένα ένας μπροστά μου.
Τζι' έκαμα παρατήρηση , ούλλοι καλοντυμένοι
ντόπιοι αν είμαστεν δκυό τρεις , τζι΄ οι παραπάνω ξένοι.
Τόσοι πολλοί αδκιασεροί , ο ένας πίσω τ΄άλλου
να στέκουσιν σιωπηροί , που μέσα μου ελάλου .
Επέρασε μισή ώρα , τζιαι ήρτε το γυρίν μου
τζιαι ένας γνωστός υπάλληλος , ψιθύρισε στο φτύ μου
- Εν έχουμε υπόθεση , εν να καταστραφούμε
πον να αρκέψουν να γεννούν , εμείς εν να χαθούμε
μέτρησα την Παρασκευή , τζι’ έφτασα τετρακόσιους
σήμερα κόμα εν εννιά , τζιαι πόσπασα τρακόσιους
κάχουντε τζιαι πιορώνουνται , κάχε μήνα ριάλια
ζιούσιν πάνω στην ράσιην μας , στα μαύρα μας τα χάλια
εν πρόσφυγες πολιτικοί , που μας εκουβαλήσαν
ήβραν μας αχάπαρους , τζιαι μας εκαβαλήσαν.
Έφυα τζιαι τα λόγια του , εν μες τον νού μου κόμα
αν βκεί σωστός ο νεαρός , εν να μας κάμουν λιώμα
τζιαι πράγματι επρόσεξα , στα διπλανά μπαλκόνια
του ξενοδοχείου άπλωσαν , ένα σωρό σεντόνια .

Θουκής 01/09/2009

No comments:

Post a Comment