ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

12 September 2009

Εργένης για πάντα


Σύντομα θέλω γυναίκα
κορίτσι να κάνω δικό μου
άριστη νάναι με δέκα
την βρίσκω εγώ στ’ όνειρο μου.
Να ‘ναι σε όλα εντάξει
γλύκα , ναζιάρα , τσαχπίνα
κανείς μην την έχει πειράξει
μια ζωή θα περνάμε’ μεις φίνα.
Ναν θηλυκιά , αεράτη
είκοσι νάναι και κάτι
όμορφη σαν την χιονάτη
και να’χει δικό της παλάτι.
Σαν μάνα να μου μαγειρεύει
μ’ αγάπη εμέ να φροντίζει
να σέβεται να με λατρεύει
δεν την θέλω εγώ να καπνίζει.
Ναν’ το δικό μου τ’ αστέρι
με ευγένεια να μου μιλά
τρόπους πρέπει να ξέρει
Πως κάθεται πως περπατά
Η γλώσσα μην είναι ψαλίδι
για να μου αντιμιλά
η μέση να ν’ δακτυλίδι
χωρίς περιττά τα κιλά.
Τρίτος μην μπαίνει σε μας
εμενα πολύ ν αγαπά
δεν θάμαι κρυφός κερατάς
ποτε να μην μ’ απατά.
Να ‘χει σωστό χαρακτήρα
έξυπνη και σοβαρή
μην μετανιώσω πως πήρα
ταίρι μου μία τρελή.
Νάναι όμορφη νάναι και σέξι
στους γάμους σαν την κρατώ
να την έχουνε όλοι προσέξει
λογικά είναι αυτά που ζητώ.
Όμως λείπει σ’ έμενα η τύχη
και επειδή εγώ το προβλέπω
αν δεν ρίξω κάτω τον πήχυ
Εργένη για πάντα έμενα με βλέπω.

Θουκής 11/09/09

No comments:

Post a Comment