ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

WELCOME AND EΝJOY

9 September 2009

Καλύτερα στο ράφι

Αχ να τάνε και να βρήκα
ταίρι που νάχει προίκαν
κι΄όλα να μου ανήκαν.
Νάναι πολύ ευγενικός
πρόσχαρος και κουνιστός
ναν ψηλός μελαχρινός.
Στο δημόσιο γραμμένος
να ‘ ναι σπουδασμένος
κάπου διορισμένος.
Μισή μέρα να δουλεύει
πάντα να με λατρεύει
και να μου μαγειρεύει.
Με ένα πλούσιο μπαμπά
και μία καλή μαμά
μα ‘ μένα να προτιμά .
Θέλω σπίτι με πισίνα
με δούλα στην κουζίνα
και ψώνια στην Αθήνα .
Να πλένει να καθαρίζει
μωρά να τα φροντίζει
τον κήπο να σκαλίζει.
Τα ρούχα να τα απλώνει
και να τα σιδερώνει
το στρώμα μας να στρώνει.
Να μου φέρνει όλο γλυκά
να φτιάχνει ηλεκτρικά
όλα τα υδραυλικά .
Να μου κάμνει ότι θέλω
να’ κούει ότι λέω
ποτέ μου να μην κλαίω
Πεμ βε εγώ να κατέχω
κάρτα χρυσή να έχω
βάσανα δεν αντέχω .
Μ’αν όλα αυτά δεν τάχει
και στίχους δεν μου γράφει
καλύτερα στο ράφι

Θουκής 09/09/09

No comments:

Post a Comment